Petua Hilangkan Sakit Gigi

Sakit gigi ni selalunya terjadi pabila ada bakteria dalam mulut atau kita salah makan, takpun sebab berkaitan. Terkadang kita elak bagaimana pun , ia datang juga. Dugaan dari Tuhan. Jadi apa nak buat jika gusi bengkak atau bernanah ni ? Jom kita baca perkongsian daripada seorang Ustaz ni. Sediakan air garam suam dan serai sebatang […]... Read More
vivix-antioksidan1 1472070_175598665971626_967454629_n bahan2-vivix

Vivix Anti Aging

Vivix merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi ┬ápolifenol. Vivix merupakan satu paten tertunda yang hebat dengan campuran botani eksklusif yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak ung. Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Vivix Shaklee merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan […]... Read More
DSCN2217

Resepi Singgang Daging Kelantan

Kalau dah namanya orang kelantan mesti la tekak pun selera kelantan dok. Rasanya baru je call mak mertua tanya macam mana nak buat singgang daging untuk suami Orang kelantan selalunya sinonim dengan makanan manis kan. Dulu rasanya saya tak berapa suka benda-benda manis tapi semenjak kahwin dengan orang kelantan ni tekak dah mula terima benda […]... Read More
Kolagen  Untuk Kulit Cantik Dan Sihat

Vitamin C & Kolegen Untuk Kulit Sihat Dan Cantik

  Pertambahan usia dan gejala penuaan bukan satu jenis penyakit. Ia harus diterima secara positif. Bagi membantu mengatasi masalah ini pakar kecantikan mencadangkan pengambilan vitamin dan kolagen. Vitamin C merupakan vitamin yang paling dikenali kerana fungsinya bukan sahaja untuk kesihatan kulit malah sangat- sangat penting untuk kesihatan tubuh secara keseluruhan seperti pemulihan dan pertambahan tisu-tisu, […]... Read More